Μια μόλις ημέρα μετά την κινητοποίηση-διαμαρτυρία της Πρωτοβουλίας Εργαζομένων-Φοιτητών-Συνταξιούχων για τις Αστικές Συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης, ο κ. Σπίρτζης, αισθανόμενος την πίεση της τοπικής κοινωνίας για την απαράδεκτη κατάσταση στις συγκοινωνίες στην πόλη, και όντας λίγες μέρες πριν τις εκλογές, αναγκάστηκε να παραδεχθεί ότι υπάρχει πρόβλημα με τη συχνότητα των συγκοινωνιών στις συνοικίες, και ξανά έταξε την αγορά 350 νέων λεωφορείων, μέσω διαγωνισμού, ευελπιστώντας να ξεπεράσει έτσι, τον προεκλογικό σκόπελο.
Δεν είπε λέξη όμως για την ποιότητα των συγκοινωνιών, τα υπερφορτωμένα επιβάτες λεωφορεία, για την επικινδυνότητα των λεωφορείων του ΟΑΣΘ από τις βλάβες, που έχουν γίνει καθημερινότητα πλέον.
Ούτε εξήγησε, ως όφειλε, γιατί, ενώ μπορούσε (απ ότι φαίνεται) να προβεί σε δημόσιο διαγωνισμό για αγορά νέων αυτοκινήτων, δεν το έχει κάνει εδώ και ενάμισι χρόνο που μεταφέρθηκε ο ΟΑΣΘ στο δημόσιο, αντίθετα πέρασε νομοθετική διάταξη με την οποία αύξησε το χρόνο απόσυρσης στων λεωφορείων από 20 στα 22 (!!) χρόνια, και παράλληλα παραχώρησε περιφερειακές γραμμές ξανά στα ΚΤΕΛ.
Θέλοντας μάλιστα να ωραιοποιήσει την εικόνα του υπό διάλυση ΟΑΣΘ, είπε και το αμίμητο, ότι δηλαδή, στο κέντρο υπάρχει μεγάλη συχνότητα δρομολογίων. Μα πώς αλλιώς θα γίνονταν, αφού σχεδόν όλα τα δρομολόγια του ΟΑΣΘ, περνούν μέσα από το κέντρο της πόλης!
Η Λαϊκή Ενότητα Α΄ Θεσσαλονίκης συνεχίζει τους αγώνες της, και μέσα από τη συμμετοχή της στην Πρωτοβουλία Εργαζομένων-Φοιτητών-Συνταξιούχων για τις Αστικές Συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης, για δημόσιες συγκοινωνίες, που δεν θα είναι κομματικό παραμάγαζο καμιάς κυβέρνησης, για φθηνή και αξιόπιστη μετακίνηση των πολιτών, για δωρεάν μετακίνηση των ανέργων, φοιτητών, συνταξιούχων, εργαζομένων στα ωράρια μετακίνησης από και προς την εργασία τους. Για απαλλαγή του ΟΑΣΘ από κάθε μνημονιακή δέσμευση, για δραστήριο και ενεργό κοινωνικό του έλεγχο από τους πολίτες της Θεσσαλονίκης, που τον χρησιμοποιούν.
Γιατί η μετακίνηση είναι κοινωνικό δικαίωμα και είναι αδιαπραγμάτευτο!
Το Γραφείο Τύπου