Εν μέσω καύσωνα , χωρίς τις απαραίτητες υποδομές δίνουν νέα παιδιά, να μην το ξεχνάμε πρόκειται για ΠΑΙΔΙΑ , πανελλήνιες εξετάσεις , την κορυφαία στιγμή της εκπαιδευτικής τους δοκιμασίας για να πετύχουν την είσοδο τους στο δημόσιο πανεπιστήμιο.
Ανεμιστήρες επιστρατεύτηκαν από τους άμοιρους γονείς , που περνάνε και αυτοί την αγωνία τους , δίπλα στα παιδιά τους, που εκτός της ψυχολογικής πίεσης μην ξεχνάμε έχουν πάθει οικονομική αφαίμαξη τουλάχιστον δυο χρόνια με τα φροντιστήρια και τα ιδιαίτερα.
Ανίκανο Υπουργείο Παιδείας, ανίκανη κυβέρνηση ΑΧΡΗΣΤΩΝ.
Και πάνω σε αυτήν την ακραία αντικειμενική κατάσταση προστίθεται η πνευματική ανισορροπία των σοφών που έβαλαν τα θέματα των εξετάσεων.
Μόνο όποιος είναι ανισόρροπος , θέλει να βασανίσει κόσμο, είναι κομπλεξικός , πουλάει εξυπνάδα και κουτοπονηριά, μπορεί να βάζει τέτοιας έκτασης και δυσκολίας θέματα (στη Φυσική και την Ιστορία). Εκτός και αν μαζί με όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά εκτελεί και οδηγίες συγκεκριμένες, οπότε είναι ακόμα πιο επικίνδυνος .
Το αποτέλεσμα όμως είναι ένα. Η κακοποίηση , ψυχική και σωματική των παιδιών.
Δεν θα πούμε το τετριμμένο και αυτονόητο , ότι οι πανελλήνιες εξετάσεις ως έχουν , έκλεισαν τον κύκλο τους. Αναπαράγουν ένα στρεβλό εκπαιδευτικό σύστημα που εκτός όλων των άλλων βγάζει μαθητές που στη συνέχεια (ακόμα και οι καλοί μαθητές) δυσκολεύονται στις απαιτήσεις του Πανεπιστημίου.
Θα μείνουμε στο σήμερα, στο χθες. Εδώ βρισκόμαστε μπροστά σε μια μαζική ψυχική και σωματική κακοποίηση παιδιών.
Εδώ βρισκόμαστε μπροστά σε μια Πολιτεία, σε μια κυβέρνηση που εκτός από ανίκανη, άχρηστη είναι και πνευματικά ανισόρροπη. Είναι επικίνδυνη για τα παιδιά.
Νίκος Βρυώνης