ΛΑΪΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ – ΑΝΥΠΟΤΑΚΤΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Θεσσαλονίκη 28/3/2023
Για μια ακόμη φορά «εκτός νυμφώνος» ο ΟΑΣΘ,
το παραπαίδι των συγκοινωνιών της χώρας
Η κυβέρνηση της Ν.Δ. κατέθεσε πρόσφατα στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής νομοσχέδιο που περιέχει μέτρα «ανακούφισης» των θυμάτων του εγκλήματος στα Τέμπη. Αντί όμως το νομοσχέδιο να κάνει αναφορά αποκλειστικά και μόνο στα θύματα και στους πληγέντες των Τεμπών, ως όφειλε, αν η Ν.Δ. συναισθάνονταν πραγματικά τις τραγικές διαστάσεις του πολύνεκρου δυστυχήματος και τις διαχρονικές ευθύνες όλων των κυβερνήσεων και της δικής της, επέλεξε να εντάξει σ΄ αυτό, χωρίς καμιά ντροπή, και μια σειρά από διατάξεις για ιδιωτικοποιήσεις λιμανιών, για παράνομες νομιμοποιήσεις και ρουσφετολογικές διατάξεις κτλ.
Ο λαός όμως βλέπει και κρίνει και κατακρίνει, όπως φαίνεται από τις δεκάδες χιλιάδες που διαδηλώνουν στους δρόμους, φωνάζοντας ότι «το έγκλημα αυτό δε θα ξεχαστεί».
Το νομοσχέδιο αυτό, μεταξύ άλλων, προβλέπει και προσλήψεις οδηγών για τον ΟΑΣΑ. Δεν προβλέπει όμως καμιά πρόσληψη για τον ΟΑΣΘ, ο οποίος στερείται όχι μόνον λεωφορείων (γνωστό πια ότι τα λίγα και ανεπαρκή που κυκλοφορούν είναι και σαράβαλα), αλλά και οδηγών, τεχνητών κτλ.
Μάλιστα, σε πρόσφατες δηλώσεις του, ο ίδιος ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΑΣΘ κ. Ταγγίρης, δήλωσε ότι η πρόσληψη του τελευταίου εργαζόμενου έγινε το 2012 κι έκτοτε έφυγαν εκατοντάδες υπάλληλοι λόγω συνταξιοδότησης, αλλά και λόγω κινητικότητας. Ανέφερε δε χαρακτηριστικά, ότι στις 26 Αυγούστου, όταν ανέλαβε καθήκοντα, οι εργαζόμενοι ήταν 1.630 εργαζόμενοι, ενώ σήμερα είναι λιγότεροι από 1.500. Επισήμανε μάλιστα ότι, σύμφωνα με τη διεθνή πρακτική και το συγκοινωνιακό έργο που επιτελεί ο οργανισμός, χρειάζονται επιπλέον 404 οδηγοί !!
Η εκκαθάριση του Οργανισμού, (η οποία εκ παρατάσεως έληγε στο τέλος του 2022 αλλά δεν ξέρουμε τι απέγινε), συνιστά νομικό κώλυμα για τις προσλήψεις. Σύμφωνα όμως με τον Πρόεδρο των εργαζομένων κ. Δήμκα, αυτό θα μπορούσε να ξεπεραστεί με ειδική νομοθετική ρύθμιση, πράγμα που ως φαίνεται, κανείς δεν έχει την πρόθεση να κάνει!
Έτσι, οι κάτοικοι της φτωχομάνας της χώρας, της Θεσσαλονίκης, καταδικάζονται να συνεχίζουν το βασανιστικό καθημερινό γολγοθά των μετακινήσεών τους και το έτος 2022, με λεωφορεία χαλασμένα και επικίνδυνα, με λίγα, ανεπαρκέστατα δρομολόγια, αφού δεν υπάρχουν ούτε λεωφορεία αλλά ούτε και οδηγοί, με συνωστισμό και εκνευρισμούς.
Όμως το κουτόχορτο τελείωσε στη χώρα της μνημονιακής λαίλαπας, ειδικά μετά το έγκλημα στα Τέμπη.
Πρέπει άμεσα να γίνουν προσλήψεις στον ΟΑΣΘ και αγορά καινούριων λεωφορείων!
Οι Θεσσαλονικείς θα συνεχίσουν να διεκδικούν ένα δημόσιο, με κοινωνικό και εργατικό έλεγχο ΟΑΣΘ, σύγχρονο, λειτουργικό, ασφαλή, με φθηνό εισιτήριο και δωρεάν μετακίνηση για τις ευάλωτες ομάδες, που θα εξυπηρετεί τις ανάγκες της καθημερινής μετακίνησής τους. Και όλοι οι υπεύθυνοι, που παριστάνουν και τους ανεύθυνους και συμπονετικούς, σύντομα θα εισπράξουν τα επίχειρα των πράξεών τους.
Το Γραφείο Τύπου