ΜΕΤΩΠΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΛΕΥΚΑΔΑΣ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΕΝ ΜΕΣΩ ΠΥΡΙΝΩΝ ΜΕΤΩΠΩΝ ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΕΙΑΣ
Την Παρασκευή 22 Ιουλίου ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης με καθυστέρηση μιας μέρας και ενώ κάπνιζαν ακόμα τα καμένα ερείπια από την Πεντέλη και τα προάστια της Αθήνας, από την μεγάλη πυρκαγιά των τελευταίων ημερών ,παρέδωσε με εγκαίνια “ολόκληρα” 17 χιλιόμετρα δρόμου, την δυτική παράκαμψη της Αμφιλοχίας στον οδικό άξονα Ακτιο Αμβρακία.
Πρόκειται για τμηματικά εγκαίνια σε μια παρατεταμένη προεκλογική περίοδο.
Με μόνιμη χειραγώγηση των μεγάλων ΜΜΕ της χώρας παρουσιάζεται το “επιτελικό κράτος” και τα έργα του ,με ένα τμήμα ενός δρόμου και είναι πιθανόν ως τις εκλογές να δοθεί άλλο ένα τμήμα του με νέα εγκαίνια καθώς και άλλα τμήματα δρόμων σε άλλες περιοχές.
¨Ενα τμήμα δρόμου, προεκλογικό σκηνικό, εν μέσω πυραγιών που κατακαίουν δεκάδες χιλιάδες στρέμματα, με τις ελλείψεις για την προστασία του περιβάλλοντος, τις ελλείψεις χιλιάδων πυροσβεστών και πυροσβεστικών μέσων, τις τεράστιες αυξήσεις στο ρεύμα ,στα καύσιμα, στα τρόφιμα, μέσα στην πανδημία, μπροστά σε ένα χειμώνα που φαίνεται από τώρα απειλητικός.
Ενός δρόμου που θα έπρεπε να έχει τελειώσει προ πολλού και παρουσιάζεται ως επιτυχία η τμηματική παράδοσή του με μόνιμες αλληλοκατηγορίες, όλων των μνημονιακών κυβερνήσεων, για τις καθυστερήσεις που όμως δημιουργούσαν οι όροι της πολιτικής των τριών μνημονίων που ψήφιζαν διαδοχικά από το 2010 ως το 2015 καθώς και οι συνεχείς αλλαγές των προυπολογισμών και οι υπερτιμολογήσεις που επέβαλαν οι μεγάλες κατασκευαστικές εταιρείες.
Νέοι δρόμοι που παραδόθηκαν στους μεγάλους επιχειρηματικούς ομίλους και πληρώνουν ακριβά καθημερινά οι πολίτες.
Κάθε νέο χιλιόμετρο δρόμου Λευκάδας-Αθήνας κάνει ποιό ακριβή τη διαδρομή για τον πολίτη με τους προστιθέμενους σταθμούς νέων διοδίων και τα εξασφαλισμένα κέρδη των επιχειρηματικών ομίλων με τις ρήτρες που πληρώνει το Ελληνικό Δημόσιο.
Είπε πολλά ο πρωθυπουργός μόνο ένα παρέλειψε :Πόσο θα κοστίσει η διέλευση για τους πολίτες από τα νέα τμήματα που εγκαινιάζονται.
Μονίμως βεβαίως οι νέοι σταθμοί των διοδίων κατασκευάζονται μετά τα εγκαίνια των τμημάτων που παραδίνονται.
Οι μεγάλοι οδικοί άξονες της χώρας έχουν παραδοθεί στους μεγάλους επιχειρηματικούς ομίλους με συνεχείς αυξήσεις των προύπολογισμών των έργων και σίγουρα κέρδη για δεκάδες χρόνια με επαχθείς όρους που πληρώνουν οι πολίτες.
¨Ετσι αν και η κυκλοφορία στις εθνικές οδούς έχει πέσει κατακόρυφα με τις τεράστιες αυξήσεις των καυσίμων οι εταιρείες έχοντας εξασφαλισμένα συμβόλαια και κέρδη με ελάχιστο απαιτούμενο και επιδοτούμενο κυκλοφοριακό φόρτο για κάθε δρόμο, θα αποζημιώνονται με ρήτρες που θα πληρώνει το Ελληνικό δημόσιο δηλαδή πάλι οι πολίτες ανεξάρτητα από την πτώση της κυκλοφορίας.